dinsdag 17 december 2013

Publicaties

Zo in de loop der tijd is een aantal foto's van mij gepubliceerd. Ik verzamel ze maar even hier, zeker ook om voor mezelf vast te houden hoe en waar. 




Anjum, 12 januari 2012.
Reformatorisch Dagblad rubriek KIJK 4 februari 2012
Ik maakte een rondje Lauwersmeer en bij Anjum liepen twee Reeën door de ruigte. Tezamen met de mooie stee in de achtergrond geeft het een leuk Fries plaatje.




Oostvaardersplassen, 30 november 2012.
Reformatorisch Dagblad rubriek KIJK 19 februari 2013
Ik had net bij het bezoekerscentrum de beverrat gefotografeerd toen ik even de hut inliep waar ik nog nooit iets had gezien. Oeps, Zilverreigers die het met elkaar aan de stok hadden! De camera stond nog op onderbelichten, maar dankzij Photoshop heb ik toch de foto naar bijna high-key kunnen bijwerken.




Bussum, 18 januari 2013.
Reformatorisch Dagblad rubriek KIJK, maar wanneer ook weer?
De  fotohut van het Centrum voor Natuurfotografie gaf een ochtendje de gelegenheid de bosvogels te fotograferen. Deze Kuifmees, een nogal beweeglijke rakker, had ik nog niet eerder voor de lens gehad en ik was erg blij met dit plaatje.




Katwijk, 7 oktober 2013.
Reformatorisch Dagblad rubriek KIJK 16 november 2013.
De Duinstag, blad van de Vogelclub Katwijk nr. 2 van 2013
 Natuurlijk, de Hop. Hij bracht vogelend Nederland in rep en roer. Een schitterende verschijning.

2 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk mooie platen. Je mag daar terecht blij mee zijn. Vooral de zilverreigers en de hop zijn echter voltreffers.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk prachtig platen Gerrit dus ik heb ze gelijk maar gedeeld ook.
    Die Hop is natuurlijk de allermooiste maar ook je zilverreigers zijn schitterend.
    De kuifmees is ook geweldig en dan de hertjes.
    De Hop hoop ik ook ooit nog eens voor de lens te krijgen!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen